• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • årens julklappar

    Обичам Коледа (bulgariska)

    I love Natal (Indonesiska)

    Tôi yêu Giáng sinh (Vietnamesiska)

    Jag älskar julen (Svenska)



    M och just därför tog jag in en liten bit av den till mitt rum i dag. Känner mig skit duktig! Jag till och med SPIKADE in SKRUVAR i väggen haha!

    Ja ja, fick ett uppdrag att skriva min önskelista här på bloggen så det kommer upp en sådan så fort jag kommit på vad den ska innehålla. Årets julklapp ska tydligen vara en spikmatta, men det tror jag att jag avstår . . .
    Jag säger som russin gummorna - det var bättre förr! När jag föddes, 1993, var årets juklapp en doft. Och år 2003 var det mössan - (hm min plånbok säger att den vill tillbaka hit)

    Årets julklapp 1988 Bakmaskinen


    Årets julklapp 1989 Videokameran


    Årets julklapp 1990 Woken


    Årets julklapp 1991 CD-spelaren


    Årets julklapp 1992 TV-spelet


    Årets julklapp 1994 Mobiltelefonen


    Årets julklapp 1995 CD-skivan


    Årets julklapp 1996 Internetpaketet


    Årets julklapp 1997 Det elektroniska husdjuret


    Årets julklapp 1998 Dataspelet


    Årets julklapp 1999 Boken


    Årets julklapp 2000 DVD-spelaren


    Årets julklapp 2001 Verktyget


    Årets julklapp 2002 Kokboken


    Årets julklapp 2004 Platt TV


    Årets julklapp 2005 Ett Pokerset


    Årets julklapp 2006 Ljudboken


    Årets julklapp 2007 GPS mottagaren


    Årets julklapp 2008 En upplevelse

     

    undrar hur många procent av julklapparna jag köper till mig själv i år. . . /Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0