• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Bull to the shit

    Good morning gorgeous!
    Vaknade tidigt efter en kass sömn. Hade svårt och sova, och väcktes dessutom av telefonen som ringer mitt i natten med en minst sagt oväntad pojke på andra sidan luren. Men jag listade snabbt ut vad han ville, så jag skjöt bort alla förhoppningar och glada miner och somnade om.

    Nu tänker jag väcka mina syskon så vi kan börja med dagens planer. Vi ska käka pannkakor med keso nu på morgonen, och sedan bär det av ut till pulka backen dirre ;)
    Mitt tjat om utomhus motion under dagens ljusa timmar tycks ha verkat.


    Se upp i backen, en miljon hål i nacken! / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Carro

    utomhusmotion under ljusa timmar är den bästa motionen! Go, madde GO!

    P&K

    /Stora syster

    2009-12-27 @ 15:34:52
    URL: http://fitnessa.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0