• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • fluff, morgonsnurr och nya skor

    jag älskar att gå längs det svarta vattnet i fyrisån och se på hur solen får den snö täckta marken att glittra.
    Däremor hatar jag att försova mig dom dagar då jag INTE är ensam hemma. Det betyder att jag är total avslöjad, av en semestrande mamma, och måste pallra mig in trots att jag bara hinner med en lektion. (Tur att jag, tillsammans med tele2 snubben på centralstationen och en falsk namnteckning lyckats sänka min telefon räkning medd en 500 lapp. Då ligger jag lite plus).
    Dock hann jag inhandla ett par nya skor. Lika bra att slösa bort skoltiden iställlet för att skäla den från min fria. .


    Kids say no to drugs. So you won't act like everyone ells does / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    lol. så jag antar att mamma inte får läsa din blogg? hehe =)

    2009-12-16 @ 20:17:28
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Haha jodå, men jag är redans å avslöjad jag kan bli.

    Dock har hennes intresse för blogg världen tynat. Så hon är en sällsam besökare här. Kanske har jag turen att hon missar just detta ;)

    2009-12-16 @ 22:25:56
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0