• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • vakna med mitt huvud på ditt bröst




    Jag längtar tills jag är 24 år och slutat ta såna här fula bilder på mig själv. Då ska jag be någon annan ta dem åt mig istället. Det är ganska tröttsamt att alla foton är tagna på exakt samma avstånd, en armlängd ifrån kameran . . .

    När jag är så gammal ska jag bjuda hem väninnor till min lägenhet. Då ska vi diskutera viktiga saker och dricka rödvin. Sen ska vi prata om gamla minnen och fråga ut varandra om killar. Vi ska skratta tillsammans långt in på natten. Sen ska de gå hem, för min sambo slutar jobba och kommer snart hem. Då ska dem lämna oss ifred.
    Sen ska jag tala om för honom hur mycket mina väninnor tjatade på om kommande små barn som dom gick och väntade på. Sen ska jag stoppa in en kudde innanför mitt nattlinne och fråga vad han tycker.  Då ska han skaka på sitt huvud och le.


    Vakna med mitt huvud på ditt bröst / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    Hmm... Vad myysigt detta lät Madde:) Men som alla vet Har du INGEN ANING! haha <3

    2009-12-11 @ 20:34:33
    Postat av: Madelene

    Hihi jag undrar om denna anonyma kommentar kommer från mentor Ingalill?

    Hm . .nej jag har verkligen ingen aning!



    <3

    2009-12-11 @ 23:38:30
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0