• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • en passion för händer

    Jag pratade förrut om min förkärlek till händer och framför allt handleder. Jag kan inte sätta fingret på vad det är med just detta som får mig så svag i knäna, men jag har alltid intresserat mig för dessa kroppsdelar. Ryktet om min passion har spridit sig, genom min mamma, till en kvinna som händelsevis nyligen gift sig. Hon gjorde en hänna tatuering precis innan bröloppet och skickade lite bilder på den - eftersom att den satt just på hennes händer.
    Stort tack till den fina gesten och de vackra bilderna!

     

    Jag vill också gifta mig / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0