• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ett evigt pusslande, men ljuset närmar sig nu



    Vi lever i en minst sagt omtummlande värld. Och det tär. Jag har länge blivit styckad, som jag kallar det. Sönder riven i slammsor. Det måste bearbetas. Nu vänder det. Det är nu jag börjar lappa ihop den vackraste Madelene och skapa henne så bra som möjligt. Målet är ,den ouppnåeliga, lyckan.


    _________________________________________________________________



    Igår han jag med mycket. Jag hann . .

    Se tre snattande tonåringar tryckas upp mot väggen av ilskna vakter mitt framför alla förvånade Åhlens besökare.

    Inhandla julklappar till två av alla namn som står på min långa lista .

    (Få mina frågor besvarade. Samt mina svar förklarade).

    Pussla ihop ännu en liten del av mig själv.

    Hm undrar vad jag ska hinna åstakomma idag. Jag hoppas på att, någon gång under eftermiddagen, ta mitt förnut till fånga och plugga. Sen SKA jag träna också.
    Men var det inte idag vi skulle jul baka hemma hos mormor? . . .




    take my strong advice and always think twice /

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Carro

    Åh! Mitt Hjärta hoppar några slag när jag läser dina senaste inlägg...Precis som du beskriver, är att vara Tonåring, den BÄSTA och den hårdaste tiden i livet smulan... Hmm...det bästa vore oxå, om du bakade lussebullar hos mormor, som du kan bjuda på när jag kommer nästa gång! ;O) puss

    2009-12-08 @ 20:59:47
    URL: http://fitnessa.blogg.se/
    Postat av: Madelele

    Tack carro, kul att du läser och förstår! ja jag ska nog hinna fixa fram lite bullar om du kommer hit någon gång! ;)

    puss och kram

    2009-12-09 @ 09:50:23
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0