• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • han matade mig med smulor för sitt samvetes skull



    Det blev en heldag med kompisar på stan. Första dagen på den årliga mellandags rean. Jag brukar undvika den då jag avskyr de kilometer långa köerna, XXL storlekarna, och framför allt stöket! Men jag lyckades hitta en nyårsklänning så jag är riktigt nöjd!

     

    Nu har en del av "nyårs-bördan" släppt från mina axlar.

    Jag köppte bara den, ögonfransa och en kaffe.

     

    Mysig dag, tack för den tjejer.

     

    Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på en film tillsammans med lill syrran. Det går någon mysig prinsess-disney-happy ever after-film på tv. Skönt med något mindre ansträngande ;).

     

     

    Big city life / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    snygg ru komme va rå :o

    2009-12-27 @ 13:32:17
    Postat av: Elin

    Tänkte också köpa den faktiskt men det fanns bara feta storlekar kvar i sthlm... som vanligt puh! Jätte fin iallafall!<3

    2009-12-27 @ 22:03:12
    URL: http://elintanndal.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0