• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • hot and spicy

    Tömd efter en full dag.

    Dans hela dagen på UKK inför 1500 åskådare (?) Jag trivs helt klart bättre på den upplysta scenen än i de nersuttna publikstolarna. Kicken man får där ute i rampljuset är mitt elexir!  Den har samma verkan på mig som cocacola hade min lilla syster när hon var en liten skit som yrde runt likt en tornade bara av lukten på denna bubbliga dryck. .
    Stort tack till härlig släkt och familj som stöder en slingrande street pajas! Ja, jag minns inte ens om jag gjorde rörelserna på rätt vis, men vad gör en fis i  rymden
    om ett gott skratt förlänger hela livet?


    http://photofunia.com/

     

    sex av fem toasters / Madelene

     


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0