• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Magi

    Mysigt med lucia! Även om det är en tjuvstartad!
    Knivsta hade en av sina alla marknader i kväll, så det vart ett besök på den med luciatåg i kyrkan och dålig frågesport på biblioteket. Jag undrar var alla brändamandlar och lotterier tagit vägen? Eller är de bara med på julmarknaden kanske?
    Ja ja, den missen vägdes iallafall upp av alla fina fyrverkerierna i slutet :) (älskar smakprovet av nyår)

    Nu är det dags för en tidig natt i väntan på en krävande morgon dag. Jag ska dans uppträda och det kommer bli grymt! Jag hörde just vår låt på teven och hoppade högt! Jag är redan sjukligt taggad!
    Koreografin sitter i ryggmärjen, sminkningen är inövad in i minsta detalj och outfiten är manglad och klar. Ingenting KAN gå fel. Jag har ju min favorit support i publiken!
    Top notsh


    Hm, ett tråkigt "mellan inlägg". (Alla vet väl att godis nummer två inte alls är lika god som den första och sista? Men det är nödvändigt att äta upp den för att få det bevisat)




    barabababaah I'm lovin it / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Elin

    ja kanske det haha :) nej jag har ingen aning faktiskt ända året jag skulle tänka mig att fira med någon kompis eller något haha :) sj snuttan? <3

    2009-12-13 @ 14:21:40
    URL: http://elintanndal.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0