• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I'm on a boat

    Sådär ja. Nu är jag hemma igen efter en underbar natt på bortaplan. Tack för allt!

    "Som en mask på en metkrok
    Alla naffsar efter henne
    Ibland får någon tag och drar
    Själv vrider hon sig fram och tillbaka
    Men kommer inte loss
    Ända sättet att komma loss är att låtas ätas upp"



    Nu är det dags att ge sig av till min tredje julafton, den här gången hemma hos mormor och morfar. Typiska jullovs fasoner - hem och vända igen



    Still going strong / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Gud vilket snyggt baner du har fixat till! Jag gillar vad du skriver i din blogg också. Poetiskt, vackert och väldigt sant.



    Julekramar på dig, söta ängeln ;)

    2009-12-28 @ 20:24:49
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Tack Malin! Jag testar lite fram och tillbaka just nu :P

    Det jag skriver har jag också testat ett nytt sett på - jag skriver från hjärtat precis vad jag känner för :)



    Tusen tack för den fina julklappen, den är redan använd!



    Kram!

    2009-12-28 @ 22:38:56
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0