• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • LEFTOVERS - THATS HOW WE MADE YOU

    Jag har svårt att sova och kan stiga upp mitt i natten för att börja min dag. Jag har länge trott att jag är rädd för mörkret eftersom att jag drar mig till ljus, och liv så fort jag kan. Men egentligen är det nog någon form av trotts beteende. Jag gör som jag inte borde göra och det känns helt rätt!



    Jag har gjort något som jag förmodligen inte borde.
    Jag har skrivit till en vän som jag inte skulle kunna se i ögonen.
    Jag öppnade mig och jag tackade honom gång på gång.
    Dessutom fick jag svar:

    December 30 at 11:45pm
    Hallå Madde ! Har DU det rörigt ! Det skulle jag aldrig tro ;) Har ofta funderat hur du mår, och vad du gör. Du vet ju att allt som inte växer dör!! Och jag har svårt att tänka mig att du sitter still, varken fysiskt eller i tanken. Vet ej vem som har sagt att jag **** ***** men det kommer jag aldrig göra ! Kul att höra ifrån dig GOTT NYTT ÅR så hörs vi snart igen / Kram från ******



    Allt som inte växer dör!






    Jag lever för min egen skull / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: bellsen

    men madelenen , vill du prata kanske? kanske en prommis n ågon dag ?? pussen bara rin ga <3

    2010-01-02 @ 19:02:02

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0