• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • någon som behöver klippa sig?

    Gäsp!
    Har hunnit vara riktigt duktig i dag och faktiskt klippt min fars hår. det blev en början på mitt nya wonna-be-frisör-projekt. Känns än så länge kul och nyttigt, men vi får se hur det utvecklar sig.
    Med ett strässigt tempo hann jag också styla lillasyster + kompis som skulle på disco. Äntligen lyckades jag leva upp till den där sygg-duktig-och-hjälpsam-systern! (Även på den fronten återstår det att se hur, och om, det utvecklar sig över huvud taget. . tyvärr.)

     

    Kvällen förflög hemma hos Elin tillsammans med henne och Linda.

    Ibland drabbas Knivsta av koma, uppsala av för-långt-bort-syndromet, och brudarna av blondin hjärna. . .


    Better luck next time



    Torr i knoppen/ Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0