• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • sköldpaddan zorro

    När jag var liten hade jag en 7cm lång sköldpadda (med "svansen") som hette Zorro. Namnet var bara tillfälligt, men det höll ändå i sig tills sköldpaddan försvann. (Vart försvann den egentligen? Dog den eller va fan hände?) Iallafall så saknar jag honom och hans stinkande räk bollar till krubb. Hans meningslösa kring krypanden i terrariet fick mig att känna mig lite vicktig tror ja.

    Jag brukade faktiskt ta ut honom och LEKA - han gick på min mage typ? På något sätt så fann jag detta roligt och gillade mitt husdjur. Det kan ha varit för att mamma och pappa skulle lämnat mig till katterna på skansen om jag inte visade tacksamhet efter mitt eviga tjatande efter Zorro. Eller så var jag bara en märklig, och lätt road, lort helt enkelt.

    Hur som hälst så undrar jag vart han bajsade? Gör sköldpaddor det? Å mamma, vem städade i så fall buren!?

    Ett rostigt semantik-minne / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0