• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Å va skönt at vara hemma redan klockan 12!

    ♥ Å va skönt at vara hemma redan klockan 12!

    Och vet ni vad, jag träffade bonden Thilde på stationen! Alltså den söta och ända tjej-bonden i årets "Bonde söker fru". Jag sa ingenting till henne men när jag pratade (halv skrev i chock tillstånd) med min kompis om det så såg vi hur hon log det där "jag-vet-vad-ni-menar-och-jag-håller-med" leendet.
    Visst är det konstigt det där att man tänker, chitt den där känner ju jag :o! Haha bara för att man ser dem på teve en gång i veckan. Roligt . . .

     

     

    Men men, back to reality! Nu tänkte jag vara lte duktig och sätta mig och plugga en stund. Så håret ska flätas, ärmarna ska kavlas upp och word dokumenten ska öppnas. .  Hm den mörka chokladen ska nog okså plockas fram. (Det är okej om man har pms, grr).

    Vi ses! ♥


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Världens snyggaste hår. Du passar i det!

    2009-11-06 @ 21:32:25
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Å tack så mycket! Kul att höra :)

    2009-11-07 @ 14:38:00
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0