• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • All shook up i Globen

    Igår blev jag plötsligt erbjuden en julkonsert i Globen och självklart följde jag med Zandra +familj dit.
    Publiken somnade, Jill Johnson var höggravid och bara hälften satt kvar när sista numret avslutades MEN jag fick en riktig jul-feeling och är nöjd med min onsdag kväll. Smart att lägga den mitt i tråk-veckan MEN lite trassligt var det eftersom att polisen stängt av större delen av Stockholm så att någon viktig ryss skulle komma förbi och fram. Pff det var kaos! hahah
















    Kvällens höjdpunkter var nog Mark Levengoods skämt om att publiken var den bästa (tsss. . ),
    Brolles svenska låt eller BOW som fick publiken att vakna efter 2 timmar :D



    tack Zandra



    Kärlek

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: z

    vadå jag somnade inte, elvis killarna höll mig vaken ju!emd och bwo is tha shit

    2009-11-19 @ 14:38:38
    Postat av: Madelene

    haha m det var något som han kunde riktigt bra . .

    Yää män <3

    2009-11-19 @ 22:48:08
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0