• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • amy wonnabe med liggsår . . .

    Hej igen och godmiddag (BS). . 
    Japp, det är bevisat att man fastnar i soffan och jag kan inget annat än att hålla med. Jag har legat här så länge att jag börjar få liggsår. Kanske dags att vända på steken och nöta lite på andra sidan med?

    Jag ( och min frilla, som just nu toppar Amy Winehouses crazy-fuck-friss, som skrämmer bort skatorna på balkongen) har faktiskt varit riktigt duktig och betat av en bra bit på no uppgiften och franska prov pluggandet. Känns fint och jag tänker belöna mig själv med att . . hm. . inte göra ett skit!



    skulle kunna gyma, skulle kunna städa, skulle kunna ringa en livlina och ta tag i min depp dag, skulle kunna äta men fan jag ids inte /Madelene


    Viste ni föresten att om man låter kaffe med mjölk stå några dagar så skär sig mjöken från kaffet och lägger sig liksom åvanpå. Det blir ett ganska fint mönster faktiskt. .  Over and away!

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: robin fröström

    Sv: Tack söta du =) Det var otroligt roligt att gå i skolan måste jag erkänna =)

    2009-11-25 @ 13:17:22
    URL: http://stilrobin.com
    Postat av: robin fröström

    Sv: Tack söta du =) Det var otroligt roligt att gå i skolan måste jag erkänna =)

    2009-11-25 @ 13:17:22
    URL: http://stilrobin.com

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0