• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Blond och bort blåst

    Åååååååååh!
    Jag sitter här framför datorn och tänkte tänka till och skriva ett riktigt bra inlägg. Men det är torka på tanke-fronten. Det är som om allting bara blåst ur mig! Någon har spolat igenom mitt huvud med hög trycks tvätten . Hm . . Vem fan kommer på en sådan sak? Det var iallafall jävligt elakt gjort. . .
    Jag öppnade ju den här bloggen för att mina fingrar rent av kliade! Jag hade massa strunt att låta fingrarna kleta ut över tangentbordet. Men nu är det putts väck (?)
    Efter min brors kommentar här om dagen att "Madde man kan inte bara färga håret och tro att blondin-Madde ska försvinna! Det sitter i blodet" känns det ännu tyngre att klämma fram nått smart haha.

    Jag har verkligen gnuggat varenda knöl, rotat i vartenda hörn och ruskat om ALLA MINA TENTACKLER men nada!

    Jag är härmed dumförklarad! Tack för mej! NU ska jag gå och TÄNKA i min ensamhet. . .


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: bell

    men madde då :( hahaha<3

    2009-11-10 @ 22:33:35
    Postat av: Malin

    Jag tycker iaf att det är kul att läsa din blogg. Och Niklas är alltid tramsig =D

    2009-11-11 @ 16:58:51
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    Va roligt att höra Malin! Jag försöker så gått jag kan :)



    Haha ja!

    2009-11-11 @ 17:48:58
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0