• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • En ny tradition är född !

    Dagens jaha! - MIN dator som hittades bakom byrån efter ca 6 månaders saknad. . Det blev ett stort "hmm" i mitt kliniskt rena rum som jag dessutom flyttat ut och in i.
    Dagens guldstjärna - londaemanuelsson.blogg.se Jag älskar ditt "allt är okej". Det är ett så sunt levnads sätt som vi andra borde lära oss av
    Dagens vafan! - Går till vikarien som alslöjat att han "råkade glömma oss i fredags" (och att han sa det med sin irriterande bög-stockholmska!)

    Och så till min nya tradition: Dagens sanning - Livet är en oändlig jakt efter något bättre.

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Londish

    haha. jag orkar ju inte stressa.. :) <3

    2009-11-10 @ 08:50:06
    Postat av: Madelene

    Jag äskar att ditt lugn alltid finns där om man behöver det. Den sidan hos dig, som inte blåser upp och föstorar. Eller skriker och tappar hakan. Den är guld värd tjejen!

    2009-11-10 @ 17:35:44
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0