• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Jul kännsor

    Hej alla julegrisar! (hm väldigt opassande eller hur?) Jag sitter i mitt än så länge väldigt o-juliga rum. Var påväg att ta fram och hänga upp allt från våra tusentals tomtar till glitter i bokstavligen alla färger redan för en  vecka sedan. Men mamma med sitt långa pekfinger förbjöd mej så nu får jag lida i väntan på att det ska bli söndag och FÖRSTA ADVENT
    Sitter och kikar in årets designer granar och tänker pff kom igen nu!



    (barnens favorit?)


    (min favorit! det är ju för fan klackskor i trädet. Killen är genial :o)

    Kika in de andra 7 granarna här
    http://www.e24.se/lifestyle/trend-och-stil/artikel_1710191.e24?service=slideshow&imgID=0


    Jag tror fortfarande på tomten /Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0