• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Kippandes efter andan

    Godmorgon! Ja, jag har faktist stigit upp först nu. Rekord haha. Dock fuskade jag, och underhöll den sista timmen med ritblock ock kritor i handen. Kan bara inte sova sådär länge som alla andra kan. . .

    Någon som sovit godare än jag? Jodu, jag drömde mardröm så det hoppas jag verkligen.
    jag drömde att syret i luften tog slut och alla jordens människor långsamt kvävdes till döds. Sedan, som döing, fick man uppleva samma sak som man gjorde de sista minuterna i livet i all evighet. Det gällde alltså att göra något som man tyckte om precis innan man dog. Men hur lätt är det om man inte får någon luft!?

    Vad drömde ni?

    Ännu en mörk dröm i mitt ljusa rum/ Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Donaa

    Jag ska säga att om man drömmer att man dör eller att man redan e död elr så så betyder det typ att nått bra kmr hända:P haha Tro mig:O

    2009-11-28 @ 23:17:27
    Postat av: Madelene

    Å va skönt det känns nu. Det kan man ju verkligen inte tro att det betyder, men jag tror på dej för det känns ju som sagt mycket bättre ;)<3

    2009-11-29 @ 00:00:35
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0