• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • klarna upp någon gång din grumliga gröt!



    Hm nu bubblar tankarna i huvudet igen och jag vet varken ut eller in. Taktiken just nu är som vanligt att låta tiden visa vägen. Jag kör mitt race för det brukar funka bäst. MEN tror ni att man kan köra nån snabb sesong av "Ensam Madde söker" för att få den grumliga gröten att klarna lite?

    Btw, jag ska få en hemma-virkad mössa med mitt eget namn på av Roderick. Skriver det här så att han inte glömmer! (pilluta er!)


    Kärlek

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Madeleine

    men hej på dig själv snygging :D

    2009-11-19 @ 23:25:25
    URL: http://mblom.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0