• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • klaustrofibi och buss panik

    Fy fan för gröna bussar! Fy fan för bortslösad sov tid! Och fy fan för stressiga morgnar!

    Idag sov jag hos pappa för att tjäna lite tid på morgonen. Om jag sover där kan jag ju faktiskt både sova en halvtimme extra OCH slösa runt på morgonen och mysa i mina tofflor extra länge! Guld!
    Men när jag tillslut springer ut till bussen (som stannar precis utanför dörren) kommer det fel (!!!!!) buss.
    Jag är där föör tidigt men får stå och vänta på att 2 stycken FELAKTIGA bussar kör förbi mig. (Grrrrrrrr!)
    (7:an går inte ens samma runda som 1:an så varför skickar dom en sån istället :S  ?)

    men det är inte det här som är det värsta, nej för när 1:an väl kommer så är den smock full (och då menar jag inte att fan, det finns inga sittplatser kvar, utan det var så fullt att jag inte ens såg buss chauffören!) Så jag och mitt lilla klaustrofobi anfall trycker mig ut ur bussen, genom allt folk och slänger mig ut i gatan - i hopp om att få andas (!!). ha ha ha ha nu tar jag buss nummer 7 istället :) (vilket alltså betyder att jag kunde tagit den för 20 minuter sen och faktiskt kommit i tid).

    Nu sitter jag i skolan och tänker fan inte gå till matte lektionen! Nej nu ska jag och datorn ha lite 1 on 1 time i korridoren! MYSIGT!

    xoxo data-nörden


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Malin

    Va e det för matte då? Går du på gymnasiet nu? Känns som jag inte har nån koll längre :S

    2009-11-12 @ 17:01:42
    URL: http://malinkansy.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Det är matte A på gymnasiet eftersom vi precis har börjat typ :P Jag läser iallafall sam +jurudik, kriminalteknik vilket är riktigt intressant och rooligt!

    2009-11-12 @ 18:24:06
    Postat av: IBBE

    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHH MADDDE HAHAAH

    2009-11-12 @ 20:19:18
    Postat av: Madelene

    Hm . . .

    2009-11-12 @ 21:51:26
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0