• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Linda, huvudvärk och Kina himmel




    kvällens höjdpunkter:

    ·  Våran buss jakt i rondellen (sådana är tydligen till för att bussen ska kunna vända, inte för att ungdomar ska springa efter och skrika o noooooooooo)

    ·  Maxmål

    Kvällens konstateranden:

    ·  Det går inte att slå igenom en ytter dörr utan att göra sig illa

    ·  Att en homosexuell kysser en kvinna är ”sånt som händer”.

    ·  Du blir genomskådad om du beställer på engelska på max och låtsas att du är från England.

    ·  En tjej med långt svart och halv-ruffsigt hår är banna mig inte emo!

    kvällens buhu:

    ·  Blondaas vackra hår blir ofrivilligt insmort med äckel ägg

    ·  Stackaren på toaletten bröt sitt finger. . .


    Godmorgon kl 14:43 på en lördag!

    Jag, Zandra, Linda vaknade upp i Izabellas säng efter en trevlig fest med bla andra Blondaa (Hahha att jag äns nämner den lilla "kändisen". Ja men han är bara för härlig. Synd bara att hans vackra hår blev äggat . . .)
    Iallafall har vi nu lyckats ta oss upp, ätet och masat oss över till min lya. Skön dag och tusen tack för gårdagen

    Puss och hej! ♥


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: bellibull!!

    de va en rolig kväll/natt:)<3 tak själv!

    2009-11-07 @ 18:57:58

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0