• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • Människan är en märklig manick

    ♥ Hm jag skakar lite grann fortfarande, men jag ska försöka hålla fingrarna i styr och skriva något vättigt . . .

    Såg en galet fin kille på tåget idag. Men jag förmådde inte ens att hälsa på honom! Hela min kropp låste sig och jag kom bara inte iväg :S Haha jag har aldirg varit med om att så många fjärilar fladdrat runt inom mig. Löjligt, men jag var tillomed tvungen att hålla i sätet för att kunna stå på mina egna ben! Ärligt talat viste jag inte ens att min kropp kunde reagera så. Människan är en märklig manick. ♥

    Någon som också är så här knäpp?

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: johnny

    haha de va mej du såg lr hur? ;)

    2009-11-11 @ 03:37:48
    Postat av: Madelene

    Såklart! . . (?)

    2009-11-11 @ 09:15:23
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0