• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • söndag och säker

    Så, då var det söndag kväll igen och siktet mot skolan börjar träda fram mellan den tjocka helg-dimman som klarnar mer och mer. Jag sitter hemma och bara mysar med familjen ikväll. Min bror från Danmark + flickvän är på besök hos oss i Sverige, vilket höjer mysfaktorn otroligt!
    Jag är nöjd med min lugna helg och jag känner mig faktiskt just lugnare än vad jag gjort på länge, riktigt länge. Jag vet varför jag är arg och jag vet ännu tydligare vad jag kan göra åt det. Varför är en sån där hämlighet som stannar inom familjen. Om ens så långt ute. Jag skulle inte ens kunna formulera orden till denna orsak i min mun tror jag. Vet inte hur jag skulle förmå att berätta. .Så tyvärr era nyfikna korvar, denna hämlighet kommer ni inte åt ;)

     

    hiho varken fräknar eller fula fläckar fick vara med på bildan, pilluta dem!



    är det halv fullt eller halv tomt? /Madelene

     

     

     

     

     

     


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0