• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • GLAD PÅSK

    Så nu var en hel påskhelg avverkad i år igen och denna gång avverkades den i Östhammar tillsammans med hela familjen. Nja inte riktigt hela, men närmare så än vi kommit på åtminstonde ett år. Eller är det två?
    Nåja, med eller utan pappa så var denna familjeträff lätt höjdpunkten på hela kalaset. Och ja jag är menad att vara lika häpen och överlycklig som jag verkar vara för om ena syskonet bor i Köpenhamn, det andra i norrköping, det tredje i Östhammar, de fjärde i Uppsala och de femte och sjätte i knivsta är det banne mig värt att fira deras sammankomst!
    (Ja jag har väldigt mycket syskon)

    Två mindre identiska, dock lika välkomna, ansikten. En lite halvfreakad pose på första raden. En skakig mamma på andra sidan kameran. Och för en gångs skull - ett sprakande färgtema och stora leende på allas läppar ,samtigt.


    Jag älskar min familj / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Carro

    Å jag älskar dig! Puss lillasyster! by the way...jag ser lite tjock ut där på vänstra kanten...som om nån växte i min mage! ;O)Ha, ha!

    2010-04-05 @ 12:47:17
    URL: http://fitnessa.blogg.se/
    Postat av: Malin

    Älskar dig också madde =) Det va mycket skoj i helgen. Kan vara värt att göra om någon gång =)

    2010-04-06 @ 17:32:44
    URL: http://malinkansy.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0