• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HANGING BY MY AMARULA TREE


    La da da

    ra da da da

    Whow, it moves me without a toutch
    och så kliver jag in i den världen som jag klär i precis vad jag känner för precis när jag känner för det.
    People say that I think too much när jag prioriterar detta framför  din vilt vifftandes hand och andra desperata försök att få följa med mej dit på andra sidan de rosa molnen.
    But I'm as happy as I can be när jag får flyga fritt i min alldeles egna fantasi.

    I'm a dreamer and I dream of what will be
    A better destiny
    I'm a dreamer and as far as I can see, Amarula tree

    So I'm a dreamer and I dream of what will be
    A
    ärlig chans for you and me, ohh ?

    I don't look back I look beyond, för jag skrämms enormt över att fastna i nuet.
    I'm just a struggling vagabond, Så jag lever för att fly därifrån och spenderar varje ledig stund åt att längta ifrån.
    But I get by well on my own
    Where you are is what I call home

    La da da

    ra da da da





    Det är gratis att dröma / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0