• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HEJDÅ UPPCON 2010

    Hej då Uppcon 2010!

    Nej jag hade heller ingen aning om varför massa japaner och wannabe-japaner (?) stormat Uppsala och bokstavligen bosatt sig på Vaksalatorg under senaste veckan, men tydligen kallas det så - Uppcon.
    Det är deras egen "högtid" där de hyllar den japanska extrem kulturen.



    Ironiskt att just samma helg som min lilla Elin flyger iväg till Asien, flyger halva Asien hem till oss. .


    Å centralstationen sedan - de få minuterna jag hann spendera på den medan jag stressade till tåget fick mig att tappa hakan totalt.

    Förvånansvärt fint!

    (Det kommer dock ta ungefär dubbelt så lång tid att ta sig förbi och fram mellan bussen på ena sidan och tåget på den andra haha).
    Men hur som hälst så måsta jag få resa min tumme för gubbarna i gula lysvästar.

    Good shit!







    Gay of the day / Madelene














    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0