• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • OFF WITH YOUR HEAD AND DANCE TILL YOU'RE DEAD


    Det sägs att tiden läker alla såren. Men hur ser ärren ut efter tidens magiska underverk. Tar den med sig dem eller blir de kanske ännu djupare?
    Hur mycket tid är vi villiga att spilla och handlar det då alltså egentligen bara om tålamod?

    Tålamod är ju också mod.




    Haha titta vad jag hade för mig för exakt ett helt år sedan. Precis som nu tog jag kort på mig själv framför badrumsspegeln. Jag hade precis kommit hem från Örebrocupen i innebandy och körde någon slags seger pose.

    Så hur lång tid kommer det ta för mig att glömma denna fjortis fetish? Och när kommer mitt metrosexuella jag ha tålamod att låta tiden läka alla såren?


    Heads will roll / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0