• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • THE WRONG QUESTIONS WITH THE WRONG REPLIES


    Ånej det räcker inte att vi pissar på samma stig som vi vandrar barfota över. Människan är så brutalt ihop pusslad att vi helt enkelt inte finner oss i lyckan. Nejdu det blir inget "Hello mister brightside" här inte. . .


    Homosapiens sapiens är en krongligare sort än vad det tillomed låter som. Och förmodligen tar dess ena hälft med benämingen kvinnan första priset med hestlängder ifrån mannen. Jag förstår mig varken på den kräsna matkritikern på teve som levt halva sitt liv som bullimiker. Eller den glada busschauffören med skärsår över både armar och ben. .

    Men värst är den tomhänta jägaren som sitter ihopkurad på sin studde, precis som en hund med svansen dinglandes mellan benen. Den modiga mannen som bevisade för verkligheten att en fågel i handen hade varit mycket bättre en dessa tio tusentals ute i skogen - Giriga jävel!

    Att vi(jag) alrig kan vara nöjda!?


    Kanske kommer jag få kommentarer om att "speak for your selfe ditt neggo". Men då låvar jag er att duka långbord och käka upp vartenda ord.
    Illa, men så mycket vågar jag lovar jag er att vi människor kommer inte vara helt nöjda förrän vi slutat vara så missnöjda.

    Sad but true, as simple as it is!



    the wrong method with the wrong technique / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0