• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HE WANTS TO HAVE A PARTY ALL OVER MY BODY


    Hej hej hallå därute!




    Jag fick just reda på att två nära vänner till mig är på sin väg att flytta iväg till Norge över sommaren.
    Och jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om det. . .Eller rättare sagt - vad jag tycker om att jag fick reda på det genom facebooks väldigt officiela och icke privata news sida.
    Kanske är det okej bara för att vår generation redan är ursäktat för att vara för lata och självupptagna för att orka lyfta telefon luren och unna någon annan en minimal del av sin o-så-dyrbara tid?

    ________________________________________________________________________________

    Min nästa fundering är: Vad ska deras stackars lägenhet här i Knivsta ha för sig i sin skamsna ensamhet medan ägarna är borta?
    Är det kanske dags för denna lata och självupptagna 90-talare att trottsa alla oskrivna regler, lyfta luren och ringa dit och erbjuda sig som husvakt haha?
    Jag har ju trots allt några hemska planer att sätta i verket, moahahah!

    Hämnden är ljuv / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0