• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HARD TO SAY WHAT CAUGHT MY ATTENTION

    Hm jag ska bara hitta den stilen jag vill ha - Min stil.
    Jag ska bara hitta my perfect match!

    Det flyger många bollar i luften just nu. Men det brinner ändu inte i några knutar.
    Så länge jag har mitt skyddsnät fint ihop vikt och lättåtkomligt i min resväska, och brandkåren på snabbuppringning i telefonen är det nog ingen fara. 
    "Pis ov kejk"


    Men nu ska jag sluta skriva på det här bleka inlägget, och fingra på designen lite mera.
    Måste som sagt hitta min perfect match.
    unpredictable/ Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0