• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • I'M NOT FOLLOWING YOU, I'M WALKING THIS WAY TOO

    "If I'm catching your eye - It was an accident.
    If I looked at you strange - it's not what I meant
    I wanted to talk - but you're occupied
    I tried to explain - but I'm tongue-tired"

     


    En fri fjäril med sina färgglada vingar, jagad av en hotfull hov i mina händer. Den flyger högt bland övre makter, dit inte ens mina långa klor förmår att nå. Men jag fortsätter att försöka lyckligt ovetande om att jag aldrig kommer att lyckas.


    Du är för bra för dina viktlösa vingar, för du tynger mitt hjärta tills det krampar och slår dubbla slag. Och mina stackars ögon hypnotiseras i din stjärnglas, tills att de flackar lika vildsint som dina vingar.

     


    "I wish you wouldn't notice me
    If not now eventually
    Then I wouldn't have to follow you around,
    hunt you down"


    Hunt you down / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Linda

    Gud vad fin bild :-)

    2010-08-23 @ 22:18:17

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0