• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • IT'S FINGER LICKING' GOOD!

    Min kropp är äntligen vaken och pigg. Och faktiskt är det bara mina fotsulor som är bakfulla.

    Jag kom hem väldigt sent inatt. Eller nej, jag kom hem väldigt tidigt efter natten.
    Ett helt mobil batteri fattigare men ungefär femtio missade samtal rikare.
    (My bad - sorry)

    Vi hann gråta på en gräsklädd kulle
    vara knäpp tysta framför en skräpig film
    vi hann komma försent till ett kobingo
    vi hann vinprovning ute på landet
    dansa ensam på ett stort golv
    dansa tillsammans med andra på ett stort golv
    dansa igen på det stora golvet
    och vi hann åka dyr taxi hem

    Men vi hann inte sova!

    You look finger lickin' good / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0