• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • EN SOLIG SÖNDAG

    Hej hej hallå dagboken!

    Jag vaknade upp på bortaplan efter några korta timmars sömn, och lyckades stappla mig hem ganska tidigt.

    Frågan är nu om jag kommer att ta mitt förnuft till fånga och ta en behövig promenad i det fina vädret? Eller om jag slår mig ner i soffan, kanske ringer till lite sällskap och käkar några våfflor ihop?


    Ett soligt väder är ju faktiskt fint att titta på även inifrån lägenheten? ;)









    Den viktigaste relationen är den du har med dej själv / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: zäta

    snygg du är dååå!

    2010-02-07 @ 20:56:28
    Postat av: Madeleine :)

    Men snygggggggging !!!! :O <3

    2010-02-11 @ 16:26:39
    URL: http://mblom.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0