• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • ETT TEKNISKT VIDUNDER

    Mina tvkanaler är helt fuckad up!  (Det är i stunder som den här jag får sota för att jag alltid ifrågasätter det manliga könet och skryter om att jag klarar mig bra utan dem.)

    nr1 = svt 1
    nr2 = svt 1
    nr3 = tv 4
    nr4 = svt 2
    nr5 = Kunskapskanalen
    nr6 = svt 1
    nr7 = svt 24
    nr8 = tv4 sport (varför har jag ens en sådan kanal?)
    nr9 = 4+
    nr10 = tv 3
    nr11 = finland (?)
    nr12 = tv 5
    nr13 = 9an
    nr14 = myrornas krig
    nr15 = bilder på Uppsala (why why why?)
    nr16 = tv8
    nr17 = MTV
    nr18 = finland
    nr19 = kunskapskanalen

    Jag hoppas att detta inte tar lika lång tid för er att läsa som för mig att skriva.
    Eftersom att jag inte lär kunna lösa detta trassel så tackar jag mig själv för att jag nu kan kika in på bloggen om jag ska hitta rätt kanal- Det är sånna lösningar som symboliserar en extrem slöfock!

    ______________________________________________________________________________

    Dags för mig att drömma!
    It's a good thing tears never show in the pouring rain / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0