• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • FREEDOM FESTIVAL

    Kolla vad jag hittade kring min vänstra handled i morse!
    Katching! Första festivalen för året!


    I morgon är en hel vecka i mjukiskläder, ingen bh, och skitigt hår (sportlov) slut och vi sparkar igång med slit,släp och massa plugg igen. Just nu känns det tungt, men jag har smygit in några vardagshöjdare här och där, så det ska nog gå bra. Jag är alltså redan förberedd på ett helvete. Skönt?

    Nu ska jag puttra vidare, och ängna några tankar åt min bror som fyller år just idag!

    Grattis till Marcus Gidén / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0