• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • INKRÄKTARE PÅ NÄSAN

    Brand new brand new brand new!

    Skratt

    1:  Cat-fight mellan en vilt viftandes och en vilt bortviskandes fröken. (Välkommen till SP1c - join the dark side).

    2:  Våldsam käftandes om jämnställdhet och engagemang på svenska lektionen, med en tappert kämpandes fröken längst fram i klassrummet. Jag skymtade nog en svettpärla i dess skrumpna tinning när diskussionen smekte kring rika eller inte föräldrar.

    3:  Som grädden på moset. Eller som en fett och flashigt gäng handgranater mitt i svärdskriget. En anonym gäst har antastat min näsa likt en snuskig gubbe på chartersemester HELA DAGEN.



    Slängde den uppskattade kommentaren idag om att det inte varit konstigt att folk kallat mig för blåst. Fan, är det så HÄR världen ser ut så börjar min ärliga chans först nu! :D
    Nu är det slut på mulvadsstilen med kisande ögon och trögreagerande hjärnsubstanser. Mitt nya hjälpmedel kastar fram mig några betyg högre. . .(visst?) Nu är det du och jag mot världen baby!



    Vår kärlek var som en fjäril på nål. Vacker att titta på men vingar som inte slår / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0