• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • INSPIRATION

    Vink vink från soffan, brevid lillsyrran, i mystofflorna, med kaffet i handen!

    Jag hörde ett citat idag som fick mina hjärnceller att studsa runt ordentligt - "live for something or die for nothing".
    Drömmar
    Mål
    Något att sträva efter
    Mening med livet?
    Inspiration

    Dagens tipps från min blogg blir (bam bam bam) andras bloggar, haha!
    Mitt intresse till liksinnades slit tenderar att sluka hela min tid numera. Men samtidigt i perioder (för att skona mina fyrkantiga ögon).
    En varsin periods måste har varit. . :

    Först var det blondinbella.se

    Sen blev det rickelitosreality.blogg.se

    Och efter det www.tv6.se/greta

    Och till sist www.life of a Fitness star


    Inspiration eller bara underhållning? Something got me stuck



    Sluta aldrig att leva / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0