• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • MORGONSTUND HAR GULD I SIN MUN

    Godmorgon där ute!
    Gissa vad - i natt smög en liten söt tjej ner brevid mej i sängen. Mysigt men trångt. Men jag sov riktigt gott och jag är ganska säker på att hon gjorde det med. Jätte bra att krypa över till storasyster när man inte kan sova.
    syskon kärlek!

    ______________________________________________________________________________

    Idag bär det av till Östhammar där min största syster plus sambo bor. Men på vägen dit blir det lite shopping. (Jag han aldrig köpa min jacka i går eftersom att det inte gick några tåg till och från uppsala)

    ______________________________________________________________________________

    Och juste - det blev ingen "dejt" igår. Jag tror han bangade när jag råkade höra av mej ungefär sex timmar försent? ;). Men men, synd för dej att jag åker bort nu då! Shi fick du!


    If the lies don't judge you, the truth will / Madelene (Erik Hassle – The Thanks I Get)



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0