• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • RÖDVIN I HENNES VITA SOFFA

    Till och börja med så - glad alla hjärtans dag!
    24 timmars pain in the ass för oss singlar, och 24 timmars guld tillfälla för alla turturduvor att trycka ner oss ännu lägre. . .



    Idag vart det ännu en dag tillsammans med Amy Winehouse i högtalarna. Får jag kalla det för ett skönt knarkar gung?
    Men jag ska klappa mig själv på axeln och vara stolt över att jag iallafall hunnit grov städa hela lägenheten och bakat en mintchoklad kaka! :D


    Skön kväll hos Linda igår föresten - Glögg, kyssar och en trång nattbuss hem.




    I shake I move / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0