• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • BANANAS FRÅN VÅRA HÅRIGA KUSINER

    Hallelulja bloggen!
    Stapplade hem en timme tidigare från skolan idag. (Frågan är om det gynnar att dra på sig massa hemma arbeten för? Hm . . )
    Men nu sitter jag iallafall i min trivsamma ensamhet och fyller på energidepåerna. Mörktbröd med skinka och banan är den nya mellanmåls favoriten.

    Just nu är det dagens horoskop som får mig att dra på smilet - "Det är en harmonisk dag då samarbete i nära relationer fungerar alldeles utmärkt, och då man till och med kan känna hjärtat vibrera lite extra".
    Sounds flashy!
    Jag förmodar att sitta hemma med näsan i skolböckerna inte är det rätta sättet att nyttja detta dock. Så det vill till att smida fram en plan B - like it! :D



    Räta på ryggen och höj på ditt huvud / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0