• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • KNIVSTA ÄR LITE LITET

    Full rulle!

    Efter ett besök på allas vårat kära ica kniven, iklädd pyjamas och en avslöjande odör från gårdagens festligheter, har jag bara krälat runt i soffan heela dagen. Min plan var att skaffa liggsår på stjärten men nu är godiset i skålen slut så jag börjar bli rastlös.


    Jag har fått rapporter om att ägodelar som kom till sammanställnigen igår inte lämnade lokalen i samma väska. En i-pod och två kameror verkar vara på flykt hos någon klåfingrad Knivsta bo. Men eftersom att det inte finns många misstänkta går det förmodligen fortare att lösa den gåtan än det gör för min bror att panta ölburkar på ica!



    Nåväl, jag avslutar inlägget med en bild på två tappra musketörer i någon form av party pouse? Det får bli er hint till hur min lördags kväll kommer att se ut. . .





    I've got sunshine in a bag / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Anonym

    fest-hos-zandra-nr-den-fruktade-pizzan-kom-dit-sjlv ÖÖÖÖH what?

    2010-02-09 @ 19:37:47
    Postat av: Anonym

    internt skämt, sorry ;)

    2010-02-10 @ 17:35:17

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0