• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • SEEN MY ENEMY WHO LOOKED JUST LIKE ME

    Bonjour!
    Idag har jag förklarat krig mot hela min stackars klass. Nästan. Vi lekte en oskyldig lek, typ RISK, som självklart utartades till en brutal ord-fight mellan elev med hybris och elev med ännu mer hybris. Vår härliga hat-kärlek lever vidare.

    Senare har jag snarare förklarat fred  - och sökt jobb :D
    Först sken chefen upp ordentligt och sa att det faktiskt saknades personal. Men sen lyfte han på ögonbrynet och förundrades över att jag bara var 16.
    Så om han inte hör av sej vill jag hälsa ett stort grattis till alla 18 +are!

    _______________________________________________________________


    And maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak.
    Don't buy the promises 'cause, there are no promises I keep / Madelene




    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: Jossaan

    Hej Madde, på min blogg har du en award att hämta om du vill ha den, kram

    2010-02-09 @ 15:50:33
    URL: http://www.metrobloggen.se/oldsoul

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0