• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • VAFAN?

    Jag  hittade en kul konversation på facebook. Mellan "hon" och en "han". Ni får nöja er med den informationen tills vidare. Enjoy!



    HON:

    vafn hör du ine pån fb? _:D

     


    2:33am HAN:

    hey

    kom precis hem

    vad gör du?


    2:34am HON:

    hej:D jag kom oxå precishem. sitter i sängern oh tänker på kvällen .. vad gör du<+

    ?*


    2:35am HAN:

    okey, har det varit en bra kväll eller? gör inget speciellt.


    2:37am HON:

    jodå,en ganska konstig oh är redigt glad i hattn fortfarande - men de vra kl! sitter med en bog pack vaniljglass i handen så jag mår som en prins, hur mår du själv? :) haft en bra kväll? :)


    2:40am HON:

    :)

    :(


    2:41am HAN:

    jaha vart har du varit? låter ju inte helt fel :) jag mår bra lite lullig bara.. den har varit helt okej, ganska lugn. :)


    2:42am HON:

    jaghar varit iknivsta o fetsta bara, tagit igen alla "familje helger" så ush va med ös! :)

    vad händer i morgon da,å? (ush vad det e svårt att träffa rätt tanjemter>) haha


    2:46am HAN:

    okey fullt ös medvetslös! imorgon ska jag på krogen tror jag. vad ska du göra?


    2:48am HON:

    haha m tyo . . .udh ush :)

    ja . . intejag. . det blir vö någon vanig mysig hemmafest sm vanligt haha :)

    men det är ju melodifestivalen ?:P


    2:54am HON:

    fan va vekt, har du somnat !?


    2:55am HAN:

    ja juste den måste man ju se! :;) dolphan!

    nej jag har inte somnat. sitter och snackar med jonte


    2:56am HON:

    okej fan va skoj:P häsa!


    2:58am HON:

    det var inte min mening att dra in dej i J skiten. Inte ens jag har någonting där att göra, men jag var ensam och sälskapsjuk antar jag (haaaaaaha).hursomhäst, tackr för att du svarade:)


    3:00am HAN:

    han hälsar tillbaka,
    vad är det för skit du snackar om? ja men sällskapssjuk blir man lätt när man är rund om fotsulorna :)


    3:02am HON:

    den skiten jag sjäv babllar om utan att veta ett fjun om det. haha men men det du sägrer är sant. Nu lär jag sova så jag har kraft att försvara mig mot mamma i morgon:P

    kan vi inte höras?


    3:05am HAN:

    jaja, lycka till med mamma imorn! det kan vi göra nångång god natt puss! :)


    3:05am HON:

    puss

     



    Kul att man har kul / Madelene

     


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0