• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • DEDICATED TO THE PARADISE

    Tjickeluran antar jag!


    Jag ligger i sängen och övar in en dialekt.
    Jag är ingen fantast av jag-måste-sova-tidigt-för-att-det-är-skola-i-morgon grejen. Not my kind of thing I guesse.

    .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

    Paradise Hotel är utsökt!
    För er som undrar hur det går för mig, en trasig banan som i sin egen fantasi varit med på hotellet från första början, så går det fint!
    Jag kör enmanna pakt och det glider!

    Nu ska jag drömma om  Cimons saftiga handleder och Ramis mysiga skäggstubb.




    af vidersen Herkules / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: dinela

    paradise hotel är beronde framkallande , har blivit helt beronde av de programet nu så vi är två om att tycka att de är utsökt.

    btw..fin blogg :)

    2010-01-14 @ 16:32:24
    URL: http://dinela.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0