• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • DET BLEV INGET HELT ENKELT

    HELLO SKOLAN!

    Nu är jag iförsej hemma igen, men stanken förföljer mej!

     

    Ja ja, det blev tydligen ingen skridsko åkning, så jag ber om ursekt till er som jag lurat i just detta!

    (Haha, lite snopet för alla mishelin-gubbe-liknande elever, med sina många lager tröjor och byxor. Som hann svettas sönder innan de insåg att det inte skulle bli någon BAMBI 2 för vår del.)

     


    Nu riktar jag och tjejerna siktet mot gymet.

    Jag ser redan fram imot lite chit-chat i bastun.

    Love it!

     

     

    Liten tös med mycket klös / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: duvetvem (bella) hahaha

    Madelene då hahha du är bara för skön :)<33

    2010-01-12 @ 21:39:30
    Postat av: Ibbe

    Hahahahaahahahahahaah MADDE

    2010-01-13 @ 11:27:37
    Postat av: dinela

    HAHAH gu så fin bild

    2010-01-14 @ 16:34:45
    URL: http://dinela.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0