• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • LITEN OCH YNKLIG

    Hej läsare!
    Jag sitter ensam i soffan och tror att jag är häffig.
    Med luvan över huvudet och någon gammal palestina sjal slappt kring halsen.
    Synd att min kaxiga fasad raserar totalt efter det faktum att jag låter ungefär som mina morföraläldrars hunds jobbiga pipleksaker när jag försöker snacka. . Med andra ord - halsen är fortfarande kass!



    Dock både mysigt, skönt och underhållande att sitta ensam i soffan, smutta på mitt varma honungs te och titta på Skavlan på tv'n.
    Det diskuteras vad en brat respektive stekare är för någonting.
    Någon medelålders norrman påstår att sådant inte finns i Norge?


    Krya på mej / Madelene


    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: b ella

    då är vi två om att sitta och vara sjuklingar, det suger verkligen krya på dej sötis <3

    2010-01-19 @ 15:32:31

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0