• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • EN ILLALUKTANDE SMYGARE

    Bonne soir mes amis!
    Denna trasiga banan har precis lyckats stoppa om sig själv, och ligger nu med huvudet på en safftig hög med kuddar och fantiserar om rymden.

    Jag ska precis vända blad i min lilla bok och stänga kapitlet helgen, som faktiskt varit en väldigt bra sådan.
    Lagom mycket ös, lagom mycket medvetslös.
    Jag hann må som en kung ändå fram tills då jag insåg att det finns en morgondag - vaknade med hängpattar under ögonen, spyan brevid mej som ända sällskap och en safftig rad piercingar i läppen. . .(?)
    Nej.
    Vad jag vaknade med var egentligen bara lite panik över albumet "Linnéa 17 barre".
    Som en illaluktande smygare som just våldgästat facebook.
    Greate.



    Nu ska jag bocka av alla dumma grejer på min lista.



    Du suger / Madelene



    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0