• gangstah
  • lillasyster
  • hjälp
  • dansen
  • HIT ME BABY ONE MORE TIME

    Hej på er mina tappra medmänniskor.

    Visst är det Morran i mumindalen som får allting att frysa till is?
    Hon tycks vara envis i år. . Undrar vad hon ska ha för att skona oss?

    Idag är jag bara halv,
    eller kanske en tredjedels vid liv.
    Känner mig mer överkörd än den ena tomaten i det dåliga skämmtet om ketchup.
    Men det är väl inte mer än rätt efter den tredje dagen i skolan antar jag.


     

    Nu ska jag knyta fasst min lillasyster i soffan brevid mig och gosa med hennes mjuka kinder tills hon somnar i mitt knä - om inte hon och hennes rabies lyckas käka upp både mig och vår soffan.
    Love my monster!

     


    don't look back in anger / Madelene

    Kommentarer
    Blogg listad på Bloggtoppen.se
    Postat av: linda

    hurru din lilla, sKoLkEr!

    men vi ses på stan hoppas jag ! <3

    2010-01-15 @ 08:41:21
    URL: http://londaemanuelsson.blogg.se/
    Postat av: Madelene

    he he (a) m vi ses på stan.

    Jag ska försöka vara inne där till typ 2, halv 3.

    c u :D <3

    2010-01-15 @ 10:47:36
    URL: http://vicktigt.blogg.se/

    Varsågod:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0